12x6/54+756=4563564/34626x6436437????

Hjäääääääääälp! Min hjärna kan inte tänka mer. Och ryggen tar kol på mig! Ajajaj!
Och så klagar jag nog för mycket med. Sorry, kan inte hjälpa det.

Fick min mattebok idag, och vet ni, jag ligger 4 kapitel efter, varav 2 av dem har jag gjort nu i eftermiddag. Min hjärna är helt slut, vilket jag märker. Inte ett tal blir rätt. Matte?! Jag säger då det. Inget roligt när det blir fel. Har säkert kladdat ner 2 hela A4 sidor med bara fel, fel, fel! =/ Ahhh!

Och sen vet jag inte vad som hänt med min rygg. Den känns helt inklämd på något sätt. Tror det kan bero på gympan jag var på i torsdags. Man gjorde så snabba och ryckiga övningar där. Inte bra för ryggen det =/



Men nog om det ;) Badkaret kommer imorgon, så snart flyttar jag äntligen!! Då blir det invigning med champagne och jordgubbar har vi sagt! Haha!

Min nya favorit är Erik Hassle! Hans album är sååå bra! Kan inte sluta lyssna. Perfekt pluggmusik!

Imorgon bär det av mot Växjö igen, men först morgonsim och grötfrukost! En bra start på dagen!

Sov så sött allihop <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0