Att pendla=tråååkigt!

Åh, vad jag verkligen hatar, hatar, hatar att pendla! Själva busstiden är väl inte problemmet. Kan vara ganska skönt att sova lite på bussen, eller läsa! Men just alla urusla tider, som gör att man får vänta sååå länge innan man kan åka hem! Det är seegt! Men det är väl bara till att vänja sig! Kommer vara så nu i ett år framöver! Får försöka plugga i dötiderna sen! Men just nu har jag inga böcker än =/ för dem kommer aldrig! Så jag får stå ut med att sitta och glo i några dagar till!

Har ni något tips på vad man kan göra när man väntar på bussen?

Jag mår verkligen bra av att träna! Både igår och idag när jag kom hem har jag haft noll motivation till att träna! Huvudet gör ont och kroppen vill bara inte göra någonting! Men enda på något konstigt vis har jag tvingat ut den! Igår blev det promenad/jogg/gym, tog allt i samma veva! Och idag blev det cross/styrka/cykelintervaller!
Och vet ni vad?! Jag blir hur pigg som helst efter passen! Huvudet känns bra, likaså kroppen! Sååå härligt!

Så jag tänker fortsätta "tvinga" kroppen till ett träningspass varje dag!
För jag mår mycket bättre av det, både fysiskt och psykiskt!
Det rensar hjärnan från jobbiga tankar, och rensar kroppen på en massa skit! Tjohoo!



För varje dag som går känner jag mig mer och mer motiverad för det jag ska göra i framtiden!
Känner att jag äntligen har ett hållbart mål! Hoppas, hoppas, hoppas bara att allt vill gå som jag vill!

Nu ska jag äta mammas äppelpaj! Mumma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0