Bio och shopping i Jkpg!

Idag är det äntligen fredag! I love fridays! Vaknade utvilad efter 10 timmars sömn. Grötfrukost, gym och promenix i solskenet med Zingo. Till Lunch fick det bli min favritomelett och wokgrönsaker.

Snart ska jag och min älskling till Jönköping. Vi ska gå runt i affärer, köpa golv, gå på IKEA, fika, äta middag och sen ska vi gå på premiären av " Flickan som lekte med elden". Tror den kommer vara superduperbra. För den boken är den mest spännande bok jag läst! Så ni som inte läst den, GÖR DET! Ni kommer inte ångra er. Perfekt nu i höstmörkret!


Hon & Han för 2,5 år sen

Ha en bra eftermiddag och kväll!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Ha det så mysigt! :)

Imorgon är dte min tur :D

2009-09-18 @ 15:44:15
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0