Dålig morgon = dålig dag!

Usch vilken dag de har varit. Bara en massa strul, vilket gjorde att all min positiva energi försvann, och hela dagen blev förstörd.
Men morgonen började i alla fall bra. Med en god frukost, nyhetsmorgon och en långpromenad i skogen med Zingo. Jag tycker om att gå i skogen. Så friskt och fridfullt. Igår i skolan var vi ute 3 timmar i skogen och tittade på alla växter och träd, och stannade mitt ute i skogen och fikade. Mys! Man kanske ska bli biolog istället? Haha. Gå runt och titta på växter.

I alla fall, sen kom jag hem och allt började strula, så mitt humör och min energi försvann. Som tur var så fixade älsklingen allt, så nu är det inga problem längre. Men det förstörde min dag. Gick och köpte en påse godis och satte mig framför tv:n istället. Och inget plugg idag, vilket jag har väldigt dåligt samvete för nu. =/

Nu ikväll har jag micrat "het köttfärsdipp" och köpt en stor cola.
Älskligen är iväg och dricker öl, så ikväll får jag sällskap av Ines. Men det har jag inget emot alls.

Imorgon åker jag och Jonna till Jönköping, och till Helena. Tror kvällen kommer bli kanon. Så längesen vi sågs nu. Middag på Italienare och en grek, och sen utgång! :P och en massa tjejsnack såklart! I like <3


<3

Btw. Linus och jag ska börja med P90X på onsdag! Verkar tufft, men kommer bli kul att göra det tillsammans.
Vi kommer klara det kanon tror jag!

Ha en bra kväll!


Kommentarer
Postat av: Hannah

va e P90X?

2009-09-28 @ 21:00:25
URL: http://panman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0