Myspys i Jönköping!

Igår åkte Jonna och jag till Jönköping för att hälsa på Helena, som numera är gift och bor tillsammans med sin man i en jättemysig etta. "Man" det låter så vuxet och stort. Själv tycker jag det känns som man fortfarande är 15 ibland. =) Men jag har ju i alla fall bott hemifrån i en vecka från och med idag, så jag är väl på väg in i vixenvärlden nu antar jag.

Men i alla fall så började vi med att äta kex och grönsaker med dipp. Så längesen vi alla sågs, så det var verkligen mysigt att ses. Fanns mycket att prata om. Sen fixade vi oss iordning och åkte ner till stan för middag på "En italienare och en grek". Jättemysig restaurang, massa folk, tända ljus, god mat, mysig stämning. 

Meningen var egentligen att vi skulle gå ut på kvällen. Men vi var så sega efter all mat, så vi gick till ett fik istället och satte oss och pratade! Och det gjorde inget för mig. Det var mysigt det med.



Idag började vi morgonen med en lyxfrukost. Scones, ägg, vaniljyoghurt och kaffe. Sen en riktig  tjejfilm på det., "17 again". Kanske inte var den bästa filmen man sett, men helt klart den snyggaste skådespelaren vi sett. Ögongodis. Vi satt och dreglade alla tre! Haha. Det var som vi sa, det är inte lika kul och kolla på en film om skådespelaren är ful. Usch, vad hemskt egentligen. Men så är det.

Tack tjejer för en riktigt mysig helg! Ni är så underbara! <3

Badrummet börjar bli klart, och vi kan äntligen duscha igen! Jag är så glad! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0