Flickan som lekte med elden!

Igår var Linus och jag i Jönlöping. En mysig stad det. Ena dagen tycker jag bäst om Växjö, och vill bo där..andra dagen vill jag bo i Jönköping istället. Båda har sin lilla charm.

Vi började med en fika på Ikea, köpte golv och badrumssaker, köpte handfat och badrumsskåp, köpte halsduk :P, åt på Soya och åkte runt bland alla fina hus och tittade ut över Vättern! Mys!

Sen var vi på "Flickan som lekte med elden". Premiär, fullsatt, megapopcorn som bara var uppäten 1/4 när filmen var slut.


Tyvärr var filmen lite av en besvikelse. Boken är verkligen mycketmycket bättre. Men filmen var ända bra!
Jag tror jag hade förväntat mig för mycket bara.

På väg hem körde vi förbi en älg som stod och betade precis vid kanten! Ihhhh!

Nu är snart badrummet klart och det är äntligen dags för mig att flytta från rönnbäret till parallellen!
Bättre sent än aldrig, som man säger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0