Flytt på G!

Nu har jag rensat ut allt i mina garderober, och packat ner allt i kassar! Jag vet vad jag ska göra ikväll! Köra alla saker fårn ett kvarter till ett annat. Äntligen dags för flytt.
Duschen inte riktigt klar, men får väl gå runt och va äcklig ett tag ;) Haha!
Fattar inte hur allt ska få plats bara =/ Trodde bara det skulle bli 3 kassar eller nåt med kläder och så, för det mesta har jag redan flyttat. Men jag trodde helt fel. Är säkert 10 kassar med kläder, skor, smink, böcker m.m. inne i mitt rum just nu. Och sen min dator, gardiner, lampor m.m. En massa skit helt enkelt. Haha! som ska flyttas in i Linus 3:a. Thank God, att det inte är en etta. Hur får man plats med allt där?! Det kan man undra. Gäller väl att rensa ut så mycket man kan. Men jag har väldigt svårt att slänga saker helt enkelt.

Ikväll blir det flytt och hämtmat!  


Hejdå Mamma och Pappa! <3 Nu flyttar "Bia"!

Kommentarer
Postat av: Sandra

åå vad roligt att du ska flytta!! hoppas det går bra, ni är ju så fina tycker jag (:

2009-09-20 @ 22:53:25
URL: http://ruthlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0