Höst <3

Ikväll var det verkligen en sån där härlig höstkväll! Kyligt i luften, himlen helt lilarosa och en superfin solnedgång. Och en promenad på det! Åh, vad härligt!

Imorgon är jag "ledig" och då får det bli en joggingrunda ute! Det har jag sett fram emot nu!
Sen blir det plugg och fika med Jonny ;)

Jag gick och fönstershoppade idag. Så mycket fint det finns. Man blir så sugen på att handla en massa fina höstkläder. Tjocktröjor, stövlar, halsdukar, vantar. Och en massa mysiga inredningssaker, ljus, kuddar och te! Tycker om hösten. Den gör mig glad, och jag har kommit på att jag mår som allra bst på hösten, konstigt nog!


Nu ska jag kolla klart på Idol!


Kommentarer
Postat av: jonnis

gillar den bilden :) ses ikväll!

2009-09-16 @ 10:39:32
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0