Kramp i vaderna?!

Är precis hemkommen från en skön joggingtur. Allt kändes kanon, underbart höstväder med sol och frisk luft. Inget halsont eller förkylning, inget håll, inte svårt att andas...MEN jag blir galen på mina vader. Varför krampar dem sig varenda gång jag springer. Otränad? Dåliga skor? Vätskebrist, magnesium, saltbrist eller sockerbrist? Något måste det vara! Jag blir galen. Vill inte ha det så mer.

Igår när jag sprang hände samma sak. Efter bara 500 m börjar jag känna av lite smått kramp i fötterna, som sen beger sig uppåt vaderna, och om det vill sig riktigt illa så domnar även låren bort! Lustigt?

Någon som vet vad det kan bero på?

Men jag ger mig inte. Jag VILL ju så gärna springa. Så idag när jag sprang försökte jag koppla bort krampen, och njuta av det andra som kändes bra!


Impossible is nothing!

Ikväll blir det myspys med Linus, Idol och True Blood! Helgen är här! Wihoo!



Ps. Hösten är häääär! <3. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0