Min helg!

Helgen har varit bra, men den har gått så snabbt! Som vanligt. I fredags åt vi pizza, och hade vinkväll. Trevligt att sitta och prata om gamla minnen och framtiden. Men tyvär va rosévin ingen höjdare. Nästa gång blir det ett riktigt glas rött. Det är ett säkert kort.



Igår pluggade jag en hel del och sen på kvällen lagade jag mat till Linus, och åt popcorn och kollade på film! ;)
En riktigt skön kväll. Sådanna man bara älskar.

Idag fick det bli en långpromenad med Victoria som var hemma från Kalmar. Var ett tag sen vi sågs =)
Fika på PB, matteplugg och nu ikväll kommer min kära syster och hennes man på middag.

Sen en ny vecka, med nya möjligheter. Nu är hösten här i alla fall! Det känns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0