P90X start!

Idag satte min käre sambo och jag igång med vår träning. Vi har bestämt att vi ska börja träna tillsammans, då blir det mycket roligare och man kan stötta varandra.

Såg på nyhetsmorgon förra veckan, där dem berättade om ett nytt träningsprogram som är populärt i USA. P90X heter det, och det ska visst vara extrem träning i 90 dagar.
Och det som är så bra är att man inte behöver träna på ett gym, utan man kan göra det hemma framför tvn.
Men Linus och jag ska inte köra hårt. Vi vill kunna köra mer kondition och vara ute och springa.
Och sen äter vi som vanligt, och går inte efter P90Xmaten!
Så idag började vi med att ge oss ut och jogga en runda. Fick lite kramp som vanligt. Menmen. Skönt ändå. Sen när vi kom hem körde vi första DVD:n. Chest and back passet. 40 minuter armhävningar och gummibandsövningar. Hjälp! Jag kommer ha träningsvärk imorgon. Och jag som inte kan göra en enda riktig armhävning. Men det kommer det bli ändring på. Om 90 dagar, då ni!
Imorn blir det konditionsträning på schemat! Nu är vi igång, och det känns väldigt kul! Jag är laddad!

Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Hur funkar detta??

Funkar det?

Hur ser kostprogrammet ut? Vad ska man äta?

kram

2012-03-14 @ 00:37:09
URL: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0