Plyometrics!

Jag är helt slut! 2:a dagen av P90X, och idag stod det plyometrics på schemat, vilket innebär höga knän, benböj och upphopp i princip en hel timma. Mina ben är sluuut! Men skönt var det, och svettigt!
Imorgon är det hemmaplugg för mig. Det ska bli skönt att inte behöva gå upp tidigt imorgon, för ikväll ska jag kolla på D.H i repris. Och imorgon börjar Gery´s, och jag har faktiskt längtat till att det ska börja. Slutet var ju hur spännande som helst.
Nu är det höst! kallt, blåsigt, tvprogram och min träningsmotivation är tillbaka. Som det brukar vara! =)
Nu blir det Idol blandat med Biologi! Tjoo!
Dagens mat: Omelett med en massamassa ost :P

Kommentarer
Postat av: Ines

är gery's något nytt program eller? hehehe

2009-09-29 @ 22:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0