Viiin!

Idag är det FREDAG! Min favoritdag! Hade ställt klockan på halv 8, för att börja dagen på gymmet. Men icke! Min älskling fick mig att stanna hemma. Vi åt frukost och drack kaffe tillsammans. Mys på morgonen! <3



Fick bli en joggrunda nu i eftermiddag istället. Varför ställa sig inne på ett gym när det är så härligt ute?! Inne på gymmet känns det mest som att bakterierna sprids, och så är det såå varmt där. Mycket skönare ute ju, och sen får man frisk luft med! Fick bli en 6km-ers runda med lite gång emellan.

Vad jag saknar löpning, vet att jag sagt det innan. Men jag gör verkligen det. Det är såå härligt, men ändå såå sjukt jobbigt. Ska ta tag i det nu när det är höst, och börja springa ute minst 2-3 ggr i veckan. Långt, kort, sakta, fort, med tid, utan tid, morgon, dag, kväll, regn, solsken, vinterkväll, backe, nerförsbacke, raksträcka, grusväg, stig, asfalt! När, var, hur!?

Finns inga undanflykter. Det är bara att ge sig ut och låta benen gå som dem vill! Den sträcka och i den takt dem orkar. Om man inte orkar, så stannar man och går, låter benen vila en stund, och fortsätter sen igen!




Ikväll blir det vinkväll med girlsen! <3 Gillar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0