Lördagsmys!

Gårkvällen var mys. Lagade tacopaj till min sambo, när han kom hem från en heldag på jobbet. Sen blev det chill framför tv:n med popcorn, Robinson och ett glas rött. Snacka om att jag var sötsugen igårkväll. Men jag kunde faktiskt hålla mig till popcornen ändå ;)



Idag har jag pluggat ännu mera matte, jobbat lite, beställt lite kläder och nu håller jag på och lagar mat!
Vilodag från träningen idag, och det ka behövas! Vakande med lite ont i benhinnorna dag =/ och jag vill inte att det ska bli värre nu när löpningen börjat komma igång. Nya skor är ett MÅSTE. Så nu i veckan ska jag försöka bege mig till fotexperten och inhandla ett par nya skor. Hörde att de nya vårskorna var på ingång =)

Nu blir det mat ;) Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Ines

jag kunde inte hålla mig till pizzan och popcornen så de fick bli en burk kesella vanilj med:) hehe alltid lite bättre än godis iaf:)

2010-01-10 @ 19:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0