Ut i vida världen?

Igårkväll var jag hos min kära Jonna <3 Pratade lite om vår eventuella resa i höst! Huu, känns som de kan bli av nu! Åh, det kommer bli så skoj, men samtidigt lite läskigt att lämna lilla kalla Sverige och ge sig iväg flera tusen mil hemifrån. Men vad sjutton, antingen gör man det nu eller när man är 50! Vad är roligast?



Har sovit som en stock inatt, förutom när jag vaknade av att Linus pratade i sömnen. Han låg och pratade om fisar, skrattade och hade konstig dialekt! Haha. Det var roligt ;) Borde spela in honom nästa gång tror jag ;)

Dagen började med gröt med äppelmos till frukost. Sen var Ines och jag ute i kylan och gick. Brr, kallt men skönt att komma in i värmen sen och dricka gott kaffe! Och så har jag försökt plugga lite. Går väl sådär, men jag har ju hela denna och nästa vecka på mig innan tentan. Så de är tur.



Tänk vad skönt om man alltid kunde vara ledig på förmiddagarna. Att alltid kunna ta en härlig morgonpromenad, äta frukost i lugn och ro, dricka kaffe och kolla på nyhetsmorgon. Att börja dagen så är nog bland det bästa som finns.

Snart åker jag iväg till Konsum och ska hoppa in och jobba i 3 timmar.
Sen ikväll ska min babyboo och jag laga något gott. Det är ju trotts allt trettondagsafton ikväll!


Kommentarer
Postat av: dietiststudenten

Hallå! Men desamma! Jag känner igen mig helt och fullt i ditt löpproblem. Jag är inte i samma fas och kommer liksom inte ur den! Skall satsa på att börja åka lite längdskidor i vinter har jag tänkt. Skrivr du i bägge bloggarna, vilken skall man följa!?

2010-01-05 @ 17:58:08
URL: http://joannaj.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0