30 minuters löpning!

Kom nyss hem från ett tröskelpass. Sprang bara i en halvtimma idag.
Benen var trötta från intervallpasset igår, och jag började känna lite i foten mot slutet, så vill inte riskera någonting.
Men annars gick passet bra. 30 minuters löpning på löpband med pulsen runt 165-170 var det tänkt.
Och där höll jag mig hela tiden. BRA JOBBAT MARIE!


Dagens träning:

Sträcka: 5,9 km
Tid: 29:54 min
Snittpuls: 166 slag/min
Maxpuls: 171 slag/min
Snittfart: 05:07 min/km
Maxfart: 04:50 min/km


Körde lite styrketräning för benen efter passet. Men jag vet inte hur jag ska göra. Jag tycker det är väldigt kul att styrketräna, men det är ju inte så bra att använda sig av en massa vikter när man håller på att springa. Då blir man tyngre, och kan inte springa lika snabbt. Frågan är hur jag ska göra! Hmm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0