5-årsdagen!

Nu är jag hemma efter en mycket trevlig och varm helg i Göteborg!
I fredags var det en massa krångel med tågen, och Linus och jag trodde aldrig vi skulle komma fram.
Men efter 5 timmars resa var vi ÄNTLIGEN framme vid hotellet.
Och då var klockan redan sent, så vi fick snabbt fixa till oss och sen tog vi faktiskt taxi in till resaturagen vi bokat. Pasta +. Gott med mat efter en lång eftermiddag.



Därefter gick vi till Liseberg. Vamt i luften, och det kändes nästan som man var utomlands.
Men mysigt att vara på Liseberg på kvällen. Inte så mycket folk, tivolimusik, mysig ljus och popcorn!
Linus och jag åkte parisehjulet och strosade runt i parken. Och sen fick jag ett fint halsband av honom.
Han är så romantisk min man =) Vår 5-årsdag slutade väldigt bra.



Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad mysigt! och grattis till era 5 år :)

2010-05-23 @ 23:01:01
URL: http://pluppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0