Avslutningsfest och bal!

Nu har helgen gått igen, och jag ska strax åka till Jönköping och kolla på "Sex and the city 2" tillsammans med Jonna och Helena. Ska bli skoj. High heels on =)

Helgen har varit riktigt bra.
I fredags skrev jag min allra sista tenta för basåret, och den tog inte mer än en timma =) Härligt. Därefter gick vi och satte oss på en uteservering, tog en kall öl, åt lunch och bara njöt av ledigheten, och att vi varit så duktiga det här året!



Därefter blev det lite shopping, popcprn och slapp i soffan, och sen tagg ocg fix innan Johanna och jag åkte till basårets avslutningsfest. Riktigt trevliga människor där, vi grillade korv på balkongen, drack vin och några shots, skrattade en massa och sen tog vi bussen ner till stan för dans på loftet! Min underbara pojkvän var så snäll och kom och hämtade mig kl.2. Han ställer upp i alla lägen!
En trevlig kväll. Tack för ett bra år.







Igår var man trött, men tur var väl det att jag skulle jobba halv 1 annars hade jag nog inte gjort något vettigt på hela dagen. Jobbet gick snabbt, och sen åkte jag hem till mamma och pappa och åt grillspett och färskpotatis. Mums.
Sen åkte vi och kollade på Sävsjös bal. Fina alla var.
Önskar jag kunde få gå balen en gång till i livet. Hade varit så kul.

Idag har halva dagen spenderats på och storstädad ETT rum, resten får bli denna veckan.
Det ska bli sommarfint här hemma i lägnheten nu hade jag tänkt.

Nu måste jag kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0