Fira!

Oj vad veckorna går. Det har redan gått en veckan sedan jag var i Göteborg.
Imorgon skriver jag min sista tenta för det här basåret, och det har gått snabbt det med. Riktigt snabbt.
Så imorgon skriver jag tenta i biokemi, och sen ska vi FIRA! Fira att vi klarat och orkat med detta tråkiga år.
Jag känner mig stolt att jag inte hoppade av, trots att jag ändrat mig. Vill inte längre bli optiker, som det ser ut nu iaf. Nu är jag inne på sjukgymnast igen. Men det kommer jag söka till våren.
För i höst väntar ju Australien/Thailand =)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är så duktig!!!

2010-05-27 @ 19:21:11
Postat av: Victoria

Lycka till gumman. Nu är snart skiten över ;). Se till att festa till det ordentligt :D

2010-05-28 @ 13:14:54
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/
Postat av: Victoria

Lycka till gumman :) Håller tummarna :D

2010-05-28 @ 13:17:40
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0