Göteborgsvarvet - från andra sidan!

Lördagen och Göteborgsvarvet! Ingen uppladdning med gröt i år, ingen sportmässa eller uppvärmning.
Och framförallt inget lopp =(

Stämningen runt området var helt underbar, och det gjorde mig ledsen att jag inte kunde vara med i år. Jag som hade tänkt slå min förra tid. Menmen, är man skadad så är man, och det kan man inte göra något åt.
Försökte göra det bästa utav det och sitta och heja på alla andra duktiga löpare som sprang i värmen.
Vi satt på en filt i marken och drack öl och hade det trevligt, och så brände jag mig riktigt ordentligt.
Farligt att vara ute i solen en hel dag =/ Ajaj!



Men min käre vän Victoria sprang ju, och hon är helt otrolig. Sprang på 1.36.09. Fattar inte hur hon klarar det, men jag är riktigt stolt över henne! =) Go go!



Och så träffade vi Miranda, har sagt det tidigare men kolla in henne blogg. Otroligt inspirerande! =)



Kvällen avslutade vi med en god grekisk middag och godis. Saknade dock efterspringkänslan!



Men har bestämt att jag sakta men säkert ska börja komma igång med löpningen igen. Så nästa år SKA jag kunna springa det. Så är det bara.
Men nu siktar jag mot Tjejmilen istället.

Tack för en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Nästa år då jäkla ska vi alla 4 springa :)

Du kommer i snart gång gumman :D

Tack för att ni hejade så bra på mig :)

2010-05-23 @ 21:22:59
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0