Snart är det sommar!

Vilken underbar dag. Eller i alla fall förmiddag! Soligt och varmt. Men jag har mest suttit inne och pluggat till min sista fysiktenta. Men Linus och jag grillade i alla fall hamburgare och åt avokadosallad till lunch. Gott! Sommaren är här nu, och de känns som det gått så snatt!



Kom nyss hem från en timma på gymmet. Lite kondition och styrkekträning. Svettades som en gris. Egentligen borde man ju träna ute. Men då kom ju ösregnet. Så typiskt. Måste ta tag i löpningen snart nu igen. Testa och se om de går. Har ju tappat all kondition =/

Ska bli kul att åka till Göteborg imorgon i alla fall. Hoppas vädret håller i sig och att alla är pigga och glada =) Kännner på mig att det kommer bli en kanonhelg! Jihooo!


Åh, jag längtar till den "riktiga" sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0