Träning igen!

Har varit i skolan måndag-onsdag denna veckan, och då går jag upp halv 6 på morgonarna. Men idag hade jag inte ställt nån klocka, och gisshur länge jag sov. Till halv 10!! Kommer inte ihåg när jag sov så länge sist. Men ibland kan man nog behöva sova ut.

Har även tränat idag. Första gången på 2 veckor, pga av förkylningen. Idag var det riktigt tungt. Var helt slut efter 20 minuters kondition. Har jag tappat all min kondition?! Kändes nästan så. Men nu har jag gymkort för tre månader, och det känns skönt. Hoppas jag kan börja springa pyttelite ute med. Var hos sjukgymnasten i måndags, och han sa att om jag inte har ont, så kan jag börja gåspringa lite smått. Så får testa det snart.

Har gjort en ny sats hemmagjordmusli idag med. Den går åt på en vecka här hemma :P haha! Såå god.
Receptet finns här: http://mariekarlberg.blogg.se/2009/august/hemmagjord-musli.html.



Tänker lite extra på vår lilla vovve Zingo idag.
Har vuxit upp med honom, och igår fick jag ta ett sista farväl =/ Känns så sorgligt!



Nu ska jag plugga!


Kommentarer
Postat av: jonna

nej, men vad har hänt med stackars zingo?

2010-05-06 @ 19:47:30
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0