April 26:e

Igår kväll åkte jag hem till lilla Sävsjö igen för att åka och bada med den här lilla plutten.
Han är så härlig, och helt klart i centrum hela tiden =)



Idag har det varit riktigt skönt att vara ledig. Tog sovmorgon, cyklade en sväng, druckit kaffe, köpt ett nytt klädesplagg, ätit grillat till middag och gått en sväng runt en vindstilla sjö.
Härligt härligt.




Ikväll åker jag tillbaka till storstan igen för en vecka fylld av jobb. Och till helgen får jag och Linus vår tillfälliga lägenhet som vi ska ha i 2 månader. Då kommer allt kännas lite mer på riktigt, och man kan ÄNTLIGEN packa upp resväskan.


Kommentarer
Postat av: Linus

Kan du fixa fram en sådan plutt till mig med tror du?

2011-04-26 @ 18:48:00
URL: http://shorttermmemory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0