Flyttkaos!

Efter 9 dagars jobb i sträck var jag så glad att jag äntligen skulle vara ledig nu i helgen. Wrooong!
Flyttstädning är jobbigare än vad man tror. Hela lördagen och halva söndagen har bestått av packning i lådor och påsar, skurning och städning.



Ojoj, vilken träningsvärk jag har i vaderna. Och varför ska man bo på tredje våningen utan hiss. Undra hur många gånger man egentligen sprungit upp och ner där under alla åren man bott där?

Men nu är det städat och klart. Och idag lämnade vi ifrån oss nycklarna. Känns lite tråkigt. Men samtdigt är vi på väg på något nytt. Något gemensamt! =) det känns härligt.
Just nu står alla saker hemma hos mamma och pappa. Kaos! Haha. Man vet inte riktigt vad det är i alla kartonger och påsar.


Så här ser läget ut! Linus och jag har båda fått jobb i Jönköping och vi får vår fina lägenhet den 1 juli. Den som väntar på något gott...
Så länge kommer vi bo i en resväska. Nästa vecka hos hans faster, veckan efter bor jag hos Jonna, och sen i 2 månader kommer vi bo i en övernattningslägenhet. Och på mina lediga helger hos mamma och pappa.
Kommer vara lite jobbigt just nu tror jag. Men sen, när allt är på plats kommer allt bli superbra! Det känner jag på mig.

Så nu väntar en ny fas i livet =) Spännande!

Kommentarer
Postat av: Ines

det kommer bli skitbra gumman!!

och ja...den som väntar på något gottt....:)

du får komma och bo här en helg också:P

2011-04-18 @ 07:03:49
URL: http://inesalic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0