Helgen!

Som tidigare inlägg. Det är full rulle. Har jobbat nu varje dag i en en vecka. Längtar till helgen då jag äntligen är ledig. Har ingen riktig fast punkt just nu. Vet inte riktigt vart jag hör hemma.
Men så länge man vet att det inte kommer vara för evigt så blir det nog bra =)

I fredags kom min älskade fästman upp till mig när jag slutade jobbet och vi åt pizza på "En italienare och en grek". Gott och mysigt att träffa min kära igen- Därefter var vi på bio, Black Swan! Usch vilken otäck film. Satt på helspänn hela tiden och filmen var konstig. Inget jag ser igen.

I lördags efter jobbet sken solen och jag tog bussen hem till min käre vän Jonna, som hade gjort god middag och vi drack vin och hade det riktigt mysigt! Och god, hemmagjord chokladpannacotta blev det med! Hon är bra!





Nu är det helt plötsligt tisdag och jag har jobbat min sista dag på Konsum. Nu börjar ett nytt kapitel i livet. Spännande!

Våren är här och allt känns så otroligt skönt!

Är så tacksam över min sambo som jag vet att jag ska dela hela livet med. Är så tacksam över mina underbart snälla vänner. Är så tacksam över min familj som ställer upp i alla lägen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Wooow vilken utsikt Jonna har! Den är ju jätte fin! :)

2011-04-13 @ 10:36:32
Postat av: Anonym

miss u babyboo

2011-04-14 @ 16:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0