Underbara sol!

Vilken härlig dag jag har haft idag. Är glad att jag åkte hem till Sävsjö igår efter jobbet. Träffade familj och vänner jag inte sett på ett tag. Det är alltid kul =)
Och idag har det varit livnjutning på hög nivå.
Älskar att komma bort till "landet". Utsikt över en stilla sjö, tystnad, en bra bok, kaffe och bara njuta av solen =)
Är det sommar redan nu kanske? Känns nästan så.
Har sett minst 3 ormar idag, varav en lång huggorm. Iiiii! Hatar verkligen ormar. Om det är något jag verkligen är rädd för så är det just det. Slingriga äckliga saker. Haha! Det negativa med att värmen kommer kanske. Plus alla småkryp och getingar.





Kan man ha det bättre?!

I veckan har jag jobbat, och bott på lite olika platser. Lever just nu i en resväska. Men SNART kommer vi få en tillfällig bostad. Och det ska bli skönt. Men just nu längtar jag allra mest till den 1 juli. DÅ får vi äntligen vår älskade lägenhet som jag var och kollade på denna veckan. Längtar längtar!

Ikväll bär det av mot storstan igen. Och jag får träffa min bästa vän igen =)



Kommentarer
Postat av: Ines

guuuuuuuud va skönt det ser ut!

kom att tänka på när vi var där ute och hade det mysigt!

vill också ha en liten stuga vid sjön!

puss å kram till dig!

2011-04-24 @ 17:37:51
URL: http://inesalic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0