Alla hjärtans dag = sant!

Idag är det Alla hjärtans dag, och om jag ska vara ärlig brukar jag inte tycka att den dagen är något speciellt med. Precis som vilken vanlig dag som helst.
Men denna dagen har verkligen varit en alla hjärtans dag!
Började med att jag och min sambo tog lite sovmorgon, och sen frukost och kaffe i sängen innan vi båda åkte iväg för att jobba.
Väl på jobbet får jag reda på att jag blivit moster till en liten kille =) Wihooo. 5 veckor för tidigt.
Men är det inte perfekt att födas på Alla hjärtans dag. Längtar sååå mycket på att få träffa honom och min syster. Och få krama dem båda två <3
När jag kom hem från jobbet möttes jag av en stor bukett vita rosor från min älskling. Så himla fina <3
Sånt uppkattas verkligen. Han vet verkligen vad som gör mig glad, min man.
Och när jag sitter i soffan och dricker mitt eftermiddagskaffe får jag ett SMS av min kära vän Jonna, att jag ska kolla på dörrhandtaget. Och där hänger en rosa Victoria's secret påse med fins trosor och ett gulligt kort.
Ja, har man inte en helt underbar vän <3 Tacktack.
Ja, jag tror nog på att Alla hjärtans dag är en speciell dag ändå.
Happy happy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0