Dags att återvända?

Kanske är dags för mig att återvända? Har inte diekt varit en flitig bloggare nu det sista. Men nu ska jag försöka börja lite smått igen. Just för att det är så himla kul att skriva om träning, det får mig att hålla motivationen uppe.

Så nu passar det perfekt för mig att börja med träningbloggandet igen, eftersom det är ett nytt, hälsosammare år iår. Undrar egentligen hur många av oss svenskar som har som nyårlöfte varje år att bli nyttigare.
Inte äta godis, börja träna, sluta röka/snusa, komma i sitt livs form.

2011 kommer vara året, året då träningen ska vara kul, inspirerande och något jag ser fram emot.
Och jag ska försöka skriva så mycket om träningen, maten, tipsen och en massa annat!
Mest för min egen skull, men även för er som tycker det är kul att läsa min blogg. ;)
Om ni nu är kvar efter mitt uppehåll  förstås.


Kommentarer
Postat av: Ines

Jag är ju alltid en trogen läsare..din lilla nyttighetsnörd:)

2011-01-04 @ 16:01:14
URL: http://inesalic.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0