Nytt"igt"

Måndag, ny vecka, nya tag. Förra veckan blev inte som jag tänkt. Men nu är allt som vanligt igen.
Förutom att jag inte är superblond längre ;)
Kände att de va dags för en förändring, så har färgat det lite mörkare =)
Sambon och jag började dagen med ett härligt gympass.
Tränade biceps och rygg idag, och kunde öka på vikterna lite. Börjar komma igång lite smått med träningen och styrketräningen nu. Och det är riktigt kul tycker jag.
Har till och med köpt lite proteinpulver. Haha. Tänkte testa om jag märker nån skillnad i ork.
Och såklart blev ett rosa perellipulver. Menmen. De andra verkar så farlig på nåt vis. Haha!
Så börjar med detta, även om jag är lite emot att "tjejproteinpulver" måste vara rosa liksom.
Åt min första semla idag med. 500 kalorier innehåller en semla. Helt otroligt mycket.
Och jag smällde i mig den på ca 2 minuter. Där va den träningen körd.
Så är det värt de?! Värt att tänka på.
Ikväll blir de förhoppningsvis en löparrunda i snön tillsammans med Linus!

Kommentarer
Postat av: Emelie

What?! är det 500 kalorier?! Galet! Du är jätte fin i håret! :)

2011-01-25 @ 10:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0