Roligt med träning!

Veckans träning än så länge...
Måndag: 30 minuters löpning utomhus med min sambo =)
Tisdag: 1000 m rodd, styrka ben och axlar. Träningsvärk? JA!
Onsdag: Löprunda 40 minuter ute i snön
Torsdag: 1000 m rodd, styrka triceps, bröst och mage
Ska väl inte säga det egentligen, för då blir jag väl skadad. Men jag kan inte låta bli.
Träningen känns SÅ kul just nu. Känns inte jobbigt alls att ge sig ut och springa när det är kallt, halt, mörkt eller om man har en dålig dag. För när man väl är ute så får man en sån j*la kick! Och det är helt klart värt det.
Och det är kul att börja köra lite styrketräning igen. Känna att musklerna börjar komma tillbaka.
Är varken snabb i löpningen, kondisen är väl inte den bästa direkt, och i styrketräningen orkar jag inte alls så mycket som jag gjort tidigare.
Men vad gör det egentligen. Jag tycker det är kul! Väldigt kul till och med =)
Det är det allra viktigaste och det får man inte glömma bort.
Nu väntas kalas och kaffedrickande!

Kommentarer
Postat av: Nathalie Karlsson

Härligt med sånt "flow" är också inne i en sån period nu, vilket är underbart! Hoppas det håller i sig nu ett tag med :P



Läs gärna min blogg: Frokennathalie.blogg.se



Kram Natta :)

2011-01-13 @ 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0