Snöblandat regn!

Idag har jag jobbat 11-18, och var helt seg när jag kom hem från jobbet. Trött, hungrig coh ont i huvudet.
Men efter att ha fått lite mat i magen, så tänkte jag att jag allt skulle få in lite träning innan dagen var slut.

Så jag och min älskling drog på oss underställ, löparkläder och reflexväst och begav oss ut i mörkret och regn/snövädret.
Lite halt, blåsigt och sådär. Men konstigt nog är det riktigt härligt att vara ute och springa i sådant väder. Man blir glad, samtidigt som man blir sur av att regnet/snön piskar i ansiktet.

Vi är lite konstiga ibland kanske! haha!

Nu ska jag slappa i soffan med en god knäckemacka med ägg. Gotti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0