Snöslask!

Oj oj oj, vilken innesittardag det är idag.
Grått och trist, och det gör att soffan och en påse godis lockar mer än att ge sig ut på en löptur.
Men mannen min tyckte att vi skulle vara duktiga och ge oss ut i regn och snöblask. Jaja, sa jag då.
Och väl ute var det slirigt, BLÖTT, jobbigt men ändå riktigt skönt. Som alltid när man är ute och springer.
Så tack Linus för att du tvingade ut mig idag =)


Men nu i eftermiddag har soffan varit riktigt skön.
Slökollat på tv, druckit kaffe och botat sötsuget med en god fruktsallad med turkisk yoghurt.



För det har jag nog inte skrivit här, men Linus och jag har ett godisförbud fram till sommaren.
Och än så länge har det börjat bra, förutom idag..då en godispåse från Konsum var riktigt lockande.
Men det går alltid att bota sötsuget med nyttigare alternativ. 
Och sen att man fått med mannen med är ju ett plus! 

Kvällen kommer bestå av ännu mer soffmys och sen Solsidan! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0