Tunga steg.

Sådär, nu är dagens första träningspass avklarad. En seg joggingrunda på ca 40 minuter. Benen känns som bly ungefär och det känns som att man ska kvävas, haha! Men det är bara att kämpa på, för någon gång måste det ju släppa och bli lätt igen. Är i alla fall väldigt nöjd med mina halkskydd. Sååå härligt att kunna springa ute, istället för på ett tråkigt löpband.



Var i alla fall på gymmet igår och cyklade i "varierad terräng" i 45 minuter. 
Kommer knappt ihåg när jag cyklade sist, så idag när jag vaknade hade jag riktigt ont i rumpmusklerna! haha!

Dagen ser ut att bli bra. 2 timmars jobb i eftermiddag, sen kanske en skidtur eller ett gympass. Det återstår att se. Eller så blir det soffan hela eftermiddagen/kvällen =) Får se vad som lockar mest.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0