En nyttigare vår?!

Nej, nu går inte det här längre. Vart har all min träningsmotivation, och min ork tagit vägen? Dags att ta tag i det igen, på riktigt. Nu när solen börjar titta fram brukar ju träningslusten komma den med.

Nu orkar jag inte träna alls, äter bara skräpmat och godis utan någon bra energi alls, så inte så konstigt att man inte orkar träna då ju. Kroppen behöver ju bra bränsle för att fungera som den ska. Ibland glömmer man nog det.

Har inte kommit tillbaka till träningen sen jag kom hem från Thailand, och idag när jag skulle ta på mig ett par jeans passade inte enda par =/ Ajaj! Man blir bekväm med det här tightsmodet, det är lite farligt. Man känner inte när det är dags att dra ner på godiset. Haha! Så kanske ska införa en no-tightsregel just nu. Och ha som mål att komma i mina jeans igen. Haha!
I alla fall ska orken, träningslusten och konditionen komma tillbaka. Så är det med det! Det är slut på att vara en latmask nu.

Ska lata mig hela veckan ut, sen på måndag börjar ett nyttigare liv. Och med det menar jag inte att jag ska sluta helt med godis, äta GI, springa flera mil i veckan. Utan jag menar att jag ska äta bra, näringsrik mat, unna mig gott när jag förtjänar det, träna regelbundet och komma igång igen.

Ja, så ska det bli!

Kommer man orka springa en mil snart igen?! Ja, så tungt känns det just nu. Hoppas!

Häng på ni med!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag kommer hem i helgen! Vill du ses!? Jag kan dra ut dig på en löparrunda :D.

2011-03-10 @ 19:49:57
URL: http://victoria-sandberg.blogspot.com/
Postat av: Träningsfreak

Jag vet precis vad du menar. Man märker inte av att man ändrar kroppsform när man jämt använder leggings men sen när jeansen ska på så känner man av det..ajajaj...Men jag ahr jeans på mig 1-2ggr i veckan men visst har de blivit tightare=( Ne mer träning o fokus får det bli nu!

2011-03-12 @ 11:21:18
URL: http://traningsfreak.blogspot.com
Postat av: Nova

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-11 @ 01:38:13
URL: http://harmankardonreceiver.org
Postat av: Renefreya

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2011-11-16 @ 14:22:55
URL: http://renefreya.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0