Kort löprunda!

Mycket händer i mitt liv just nu. Både upp-och nedgångar hela tiden. Känns lite som att åka bergodalbana.
Men allting leder till slut till något bra =) Så är det bara.

Börjar inte jobba förrän 11 idag, och det är riktigt skönt tycker jag, för då har jag tid att träna lite. Har inte rört på mig på över en vecka nu. Ajaj! Så idag hade jag ställt klockan på 7.00. Äta en banan, dricka lite vatten, och sen på med löpkläder och skor. Och ge sig ut. Blev en riktigt kort runda. Jobbigt var det, jag visste inte riktigt vart jag skulle springa och sen lockade soffan och frukost liiite mer. Huvudsaken är i alla fall att jag gav mig ut. Funderar på att ge mig ut imorgon med. Det är lika bra att passa på när man kan =) Hoppas på mer ork och energi imorgon. Och lite sol =)

Frukosten och kaffet är i magen, och nu är jag laddad för en ny dag på jobbet! Spännande!


Längtar efter vår, värme och min kärlek <3


Kommentarer
Postat av: jenny

Bra jobbat att ändå ge dig ut:) Hoppas du har en fin dag!

2011-03-01 @ 15:38:19
URL: http://ltg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0