Tjejmilen 2011!

I helgen har jag varit i Stockholm med min kära mamma! En riktig mor-och-dotterhelg. Tror de kan behövas ibland.
Vi har sovit på hotell, ätit trerätters, gått på mässa, shoppat och så sprang vi tjejmilen i lördags tillsammans med 30000 andra tjejer. Vilken tjejfest det var. Strålande sol, Martin Stenmark som sjöng innan startskottet gick och härlig träningsglädje överallt.

Har dock inte tränat något till detta, och att få starta i första startgrupp med en massa bra löpare kändes lite nervöst. Inte en enda som gick där inte. Men det gick bättre än väntat i och med att jag inte sprungit en mil sen förra årets tjejmil( jag vet, riktigt dåligt tränad är jag) Solen stekte och det var riktigt tungt att ta sig runt. Men tillsammans med en massa andra löpare tog jag mig i mål på 55,34 och fick äta den efterlängtade ostkakan som man får vid målgången!

Rekommenderar verkligen alla tjejer att springa/gå detta lopp. Passar alla! Och det är riktigt trevligt! =)









Tack MAMMA för en underbar helg. Du är bäst!

Och nu ska träningen sätta fart på allvar. Nästa år ska det bli en bättre tid. =)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh vad härligt!

2011-09-07 @ 11:27:37
URL: http://endorinkickar.blogg.se/
Postat av: mamma

Tack själv. Jag älskar dig !!Kram

2011-09-08 @ 07:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0