Väntan på dig!

 
 
 
Nu kommer dagarna gå väldigt sakta. På tisdag räknas bebisen som helt färdigbakad, vecka 38 (37+0), och jag tycker gärna att h*n kan komma nu!
Men jag vet att tiden kommer gå väldigt långsamt nu det sista. Det kan likaväl dröja 5 veckor till innnan jag får se vem som rör sig i min mage. Vad ska man fördriva tiden med? Det går ju inte undvika att tänka på det när man ständigt blir påmind med en spark lite här och där! ;)
Får väl läsa en himla massa böcker och baka tills frysen blir full ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Vilka fina bilder!!
Lycka till i väntan på h*n! :) Spännande!

2012-08-07 @ 08:30:03
URL: http://miborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0