Det börjar närma sig...

Nu är jag i vecka 31 och jag känner för varje dag att tiden gärna får gå lite fortare. Han eller hon sparkar för fullt och kommer säkert bli en fotbollsspelare i framtiden ;) Ryggen börjar göra ont och det hjälper inte om jag sätter mig ner och vilar, för då blir det bara värrre. Det bästa är att hålla igång så gott det går även om man känner sig lite osmidig och otränad ;)
Tänk vad skönt när man kan ge sig ut och springa och träna som vanligt sen! Det kan jag längta till.
Här kommer 2 veckor gamla bilder på magen! Den växer.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken fin mage du har!!

2012-06-20 @ 18:48:48
Postat av: Jonna

ÅHH du köpte klänningen!! :) supersnygg!

2012-06-20 @ 20:23:19
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0