Grillpremiär!

Vilken tur att både jag och Linus är lediga den här helgen, när vädret är helt underbart!
I fredagskväll bjöd chefen på middag ute på "En italienare och en grek". Jättegod mat och trevligt sällskap.

Och igår tog Linus och jag en långfrukost på morgonen. Sen åkte vi till Ica Maxi och storhandlade. Och då menar jag verkligen STORhandlade. Har nog aldrig handlat så mycket innan. Men både kyl och frys var tomma, så nu är det fullt med fräsch mat, frukt och grönskaker, lax, kyckling och annat gott!

På eftermiddagen kom svärföräldrarana upp på besök. Vi fikade ute i solen, ochd det kändes som sommar. Sen tog jag och Katarina en långpromenad medan männen tog en fotorunda i skogen. Skönt att strosa runt i solen och känna grilldoft överallt.



Så på kvällen tog vi fram grillen och grillade grillspett, färskpotatis i ugn och en god sallad till det. Mums! Riktigt gott med grillat. Synd bara att man inte kan sitta ute på kvällen än, och att jag inte får ta en glas rött vin till ;) Men det är det värt.







Så glad att jag har så snälla och mysiga svärföräldrar! <3 Familjen är viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0