ÄNTLIGEN!

Åh, jag är så glad. Äntligen har jag sprungit! Har säkert inte sprungit på ett år nu sen graviditeten och allt. Och känslan att knyta på sig löpskorna och ge sig ut och springa går inte beskriva. Även om jag bara sprang en kort runda idag så var jag såå glad och kände mig såå nöjd när jag kom hem. Det kändes som jag skulle kunna springa i flera timmar! Haha. Men jag har lovat mig själv att börja väldigt långsamt...ta ett steg i taget, ingen brådska. Men det känns skönt att vara på banan igen och att få lite egentid, utan Juni, ett tag!
 
 
När jag kom hem körde jag lite planka, armhävningar och rygghäv. Jag har abslout inga magmuskler kvar. Sååå otränad. Men det ska det bli ändring på nu! =) Gravidkilona har försvunnit, -11 kg, och nu är det bara konditionen och styrkan som ska tillbaka. Träning gör mig så glad =)
 
Nu i eftermiddag var Juni och jag på babymassage. Det var kul att träffa lite andra mammor och lära sig massagen. Men Juni var så trött, så hon skrek det mesta av tiden. Men så kan de vara ibland. ;) Får testa massera henne här hemma nu!
 
Mammas älskling <3
 
Ikväll gick Linus och jag en kvällrunda, har tänt en massa ljus och lyssnar på julmusik.
Vilken mysig och bra dag <3
 
I helgen har jag bestämt att jag ska julpynta här hemma. Sådeså!

 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är för härlig!! Älskar dig>3

2012-11-19 @ 19:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0