En helg hemhemma!

 
 
 
I helgen åkte jag hem till kära Sävsjö. Mamma och pappa kom och hämtade mig och Juni i fredags och kvällen spenderade i soffan med piroger och mys! Linus dök upp lite senare på kvällen efter jobbet!
 
I lördags började jag och mamma dagen med att åka ut till mormor och morfar och hälsa på.
Man får passa på när man är hemma.
 
 
På kvällen åkte vi till svärmor som fyllde 50 år. Hon bjöd på god mat som vanligt pch vi myste  framför brasan. Juni tyckte det var jättemysigt att ligga och titta på elden ;)
 
 
På söndagmorgonen gick vi upp till badhuset och Juni badade för första gången!
Hon tyckte det var jätteskönt =) Låg bara och "pratade" efter badet och njöt!
 
Tripp, trapp, trull... =)
 
Tack för den här helgen alla nära och kära <3
 
Nu är det en ny vecka hemma i Jönköping. Jag bara längtar efter att få börja julpyssla här hemma.
Men jag får hålla mig liiite till.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Så otroligt söt hon är! Hoppas vi kan ses snart, saknar dig :) Kram

2012-11-06 @ 19:08:01
URL: http://ruthochlouise.blogspot.com
Postat av: jonna

Jag längtar MED efter julmyset :) men snart får vi börja!!

2012-11-07 @ 16:14:26
URL: http://jonnalidstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0