Höstkänsla

 
 
 
Hösten är en härlig årstid.  Jag mår alltid som bäst då! Vet inte varför egentligen, men kanske för att man samlat på sig en massa energi från sommaren med en massa sol och ledighet.
Nu kan man träna och röra på sig ute igen när det är svalt och skönt och det är så fina höstfärger ute.
Och sen är det så mysigt att ha stickade tröjor, halsdukar och höstkläder. Skönt att komma in och dricka te och tända ljus och få den där myskänslan.
 
Nu börjar jag verkligen se fram emot julen. 1 november har jag alltid haft som start på att lyssna på julmusik. Så inte lång tid kvar nu! I år kommer julen bli såå mysig med vår lilla hönapöna som växer för varje dag som går!
 
Inte lätt att få en glad min på kort ;) Men hon ler mer och mer för varje dag! Finns inget härligare att mötas av ett sött litet leende på morgonen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0