Lösenord!

 
 
 
Anledningen till att jag inte skrivit så mycket nu det sista är givetvis för att mycket tid spenderas med min älskade lilla Juni! Men även för att jag inte vet hur mycket jag vill lägga ut på bloggen.
 
Jag tycker det är så kul att blogga, speciellt för att man har det lite som en dagbok och man kan gå tillbaka och se text och bilder senare =) och speciellt nu när det händer så mycket!
 
Därför har jag bestämt att lösenordsskydda bloggen en tid framöver, så att bara nära och kära ska få se och läsa vad vi hittar på om dagarna. Vill ni följa mina dagar som mammaledig och min träning tillbaka till "toppformen" ;) så får ni maila mig om användarnamn och lösenord ( [email protected]).
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag vill följa dug Marie :).

2012-09-18 @ 19:30:32
Postat av: Jenny H

Jag vill gärna följa dig

2012-09-19 @ 16:10:42
URL: http://jennymartini.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0