Mysmåndag!

 
 
 
Nu var det måndag igen och Linus är tillbaka på jobbet. Jag började morgonen med en nyttig frukost med havregrynsgröt med äppelmos, smörgås och nypressad apelsinjucie.
 
På något vis gillar jag måndagmornar, för då kan man starta om på nytt efter helgen ;) Blev en himla massa godsaker i helgen. Lite för mycket.
Så efter frukosten idag gav jag mig ut på en timmes promenad med Juni! Så härligt och solen sken.
 
Nu har vi kommit in och har haft lite Juni-mammamys! Lyssnat på barnmusik och bara tittat in i hennes mörka ögon =) Gud vad jag älskar henne!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vad söt hon är:) och vilket fint namn hon fått!!

2012-09-24 @ 13:49:47
URL: http://www.AlexandraJakobsson.blogg.se
Postat av: Mamma/Mormor

Goooos!!!

2012-09-24 @ 13:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0