Promenad i regnrusk!

 
 
 
Inatt har lilla pluttan hållt mamma och pappa vakna sen klockan halv 4 inatt. Hon är en riktig "knähund" och vill vara i famnen hela tiden. Så fort man lägger ner henne så börjar hon skrika. Så inatt har vi turats om att vagga, stoppa in nappen och ha henne liggandes på bröstet.
 
När vi "vaknade" idag på morgonen var det riktigt regnigt och trist ute, så vi hade en mysig morgon i soffan. Åt god frukost, kollade på nyhetsmorgon och busade och gosade med Juni.
 
När Linus åkte till jobbet tog jag på regnkläder och regnskydd på vagnen och gav mig ut i ösregnet. Skönt att komma ut en runda varje dag. Dels för att bara få frisk luft och dels för att jag måste få upp konditionen lite ;) Den är inte på topp direkt. Men det ska det bli ändring på nu. Minst en promenad varje dag till att börja med, innan jag får börja springa igen!
 
Resten av dagen får nog spenderas inomhus. Köpte mig lite godis innan som jag ska ha till ikväll. Har klarat mig ifrån godis och sötsaker hela veckan! Men det är inte lätt när man går hemma hela dagarna ;)
 
Nu blir det fredagsmys med min lilla plutt! Ha en bra fredag!
 
Här kommer lite bilder från en av våra promenader i veckan!
Juni tycker det är jobbigt med alla mammas pussar! ;)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma/mormor

Så roligt att följa er <3

2012-09-21 @ 16:32:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0