Solvik

Fredag: Engelska nationella. Ingen aning om hur det gick egentligen. Kan ha gått hur som helst. Hem och pressa lite i solen och laga mat till pappa och mig. Jönköping nästa. Handlade lite smått och gott och åt äcklig mat på IKEA. Hem till tv:n och sängen. Sov gott den natten.

 

Lördag: Vaknar av telefonen halv 8. Linus som ringde i sömnen. Men tur va de för jag bestämde mig för att ge mig ut och springa. 14 km och sen hem och ta en dusch och äta havregrynsgröt. Gott!

Sen blev den en tur till Hultsjö. Linus och Joar red för första gången i deras liv. Det var nog inte lika otäckt som dem trott, för dem verkade gilla de =) jag blev sugen på att rida jag med, men den här gången fick jag gå bredvid.

Hemåt till mamsen och äta köttmos. Efterrätten fick bli en glass på campingen och en minigolfrunda.

På kvällen bjöd Linus och jag ut oss till Solvik. Lagade joguslaviska köttbullar med tsatsiki. Mycket gott. Sov över i bäddmadrassen.

 

Söndag: Vaknade tidigt och åt en riktig grötfrukost ute i solen. Fattades bara jordgubbar. Vi var tvungna att åka hem tidigt. Men vi la oss ute i solen och solade. hemma på trädgården. Åt massa mat, cyklade till reningsverket och matade svanen. Åt hamburgare, köpte godis och kollade på en halv film.

 

Idag har vi knappt gått i skolan, som vanligt på måndagar. Ikväll ska jag till Växjö och springa Vårruset. Synd att det ska vara så dåligt väder bara. Men bara det slutat regna till dess så är det okej.

 

Ha en underbar måndag!

Kommentarer
Postat av: becca

mysigt =)

2007-05-08 @ 11:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0