Gårdagen!

Igår var en skön och lugn dag. Mamma och jag var i Vetlanda och kikade i affärer och lunchade. Min eftermiddag var väldigt händelselös. Satt mest inne och kollade ut på regnet. Sambon jobbar helhelg. Vi lyckas alltid tajma så attt när jag är ledig helhelg, jo då jobbar han. Som nästa helg, då kommer jag jobba hela helgen, och då är han ledig. Tråkigt.

Lagade middag till han kom hem igår, melonsallad, kyckling, färskpotatis i ugn och vitlöksbröd. Got var det, och sommrigt kändes det. Hade egentligen tänkt grilla. Men inte kul att grilla i ösregn.
Så det får nog bli ikväll istället =)




Sen kollade vi på filmen Avatar. Bra film, men trodde den skulle vara bättre efter allt man hört om den.

Idag får det nog bli lite plugg, en promenad och så kanske jag ska göra egen musli!

Hoppas ni haft en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Ines

såg smaskens ut!!

2010-05-02 @ 17:57:41
Postat av: Anonym

det var det med =)

2010-05-02 @ 18:37:17
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0