Lördagsfrukost!

Vaknade av en att det var en massa SNÖ utanför fönstret. Ingen vacker syn.
Det ska ju vara 15 grader och sol istället. Mycket härligare.
Idag är jag ledig, och jag började morgonen med en god mysfrukost med vanligyoghurt, hemmagjord müsli, frukt, nypressad apelsinjucie och en god macka med apelsinmarmelad och ost! Mums!
Fräscht och gott!
Vad ska man göra idag när det är snöstorm ute. Antingen åker jag till A6 och shoppar och gör av med pengar, eller så stannar jag inne och bakar något gott. Får fundera på det!
Hoppas ni får en bra dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fina bilder du tar.

Alltid så roligt att titta in i din fina och mysiga blogg...

2012-03-31 @ 14:23:01
Postat av: Marie

tack tack =) vissa bilder tar jag själv, och vissa tar min käre sambo! Men det är roligt att ta bilder när man har en bra kamera =)

2012-03-31 @ 21:41:30
URL: http://mariekarlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0